漢字のまんが! 8D Kanji manga!

Inför min omtenta så pluggade jag en jäkla massa kanji och jag ritade ett par serier för att hjälpa mig med mina kanjin! Jag lägger bara upp en här dock för det blir för svårt att se vad det står på sidorna annars XD (aka, sidorna blir för små för min blogg!)

Serien läses från höger till vänster, äkta Japansk stil ^^



Ruta 1: Jaz: ..____ Motto okane ga hoshii--! (Jag vill ha mer pengar!)

Ruta 4: Kite: Ja... shuushoku shitara dou desu ka~~? (Så... Vad sägs om att du skaffar ett heltidsjobb?)

Ruta 5: Jaz: Hoshikunai! (Jag vill inte!)

Ruta 6: Jaz: Anta no okane ga kurete hou ga ii desu~~ (Va sägs om att du ger mig dina pengar~~)

Ruta 7: Kite: BUSHOU! (LAT!)

Ruta 8: Kite: Jazu... Anta wa watashi no taisetsu na hito kedo... Tokidoki anta wa dai baka da! (Jaz... Du är en dyrbar person för mig men... Ibland är du en stor idiot!)

Ruta 9: Jaz: Daisuki~~ <3 (Jag älskar dig~~)

Ruta 10: Jaz: Kaito to mainichi wa tanoshii desu! (Med Kite så är varje dag kul!)

Ruta 11: Kite: Daisuki... Jazu...<3 (Jag älskar dig... Jaz...) Katten: Nya? (behöver jag översätta det? XD)




Kommentarer
Postat av: TehOpheliac (a.k.a Lillith)

o_o I wish I could understand any of this so I could see how you're doing! D: I loved your email. How is life going for you? :3



By the way, I love the blog / layout! What happened with LJ, though? o__o And I just noticed the LJ post featuring Star Trek- does that mean you're getting into it too?



By the way, I made a post on LJ about people I miss and you're on it. :3

2009-09-01 @ 21:50:50
URL: http://tehopheliac.livejournal.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0