Stygg kisse jag har sytt! X3

Jag hittade ett mönster online (kommer inte ihåg adressen just nu men mönstret heter Pointy Kitty) och bestämde mig för att prova att sy en gosedjurs kisse utav ett trasigt lakan! Det gick bra tycker jag X3 Jag hoppade över lite detaljer som mönstret hade (ränder och ögonen) och gjorde lite egna saker istället, som ni kan se nedan ^^


Jag är så snäll jag! Visst ser jag tillitsfull ut? <3


*flörta flörta flörta*



Broderiet går ner runt hans ben och slutar vid hans tår ^^ Tecknena är "Warui" på japanska, vilket betyder dålig/stygg/ond


Warui lite närmare ^^



Broderiet på svansen spiralar sig ner och slutar i en liten skruv X3


En liten närbild på ansiktet jag broderade X3

Kan ni tänka er att jag hade skitkul när jag sydde honom? OOO ja det hade jag! <3 Det roligaste var förståss broderiet ^^
Egentligen ska han stå upp ordentligt förresten, inte halvligga ner som han gör nu men då jag inte hade någon bomull hemma så har jag stoppat honom med samma lakanstyg som jag sydde kroppen med så han är lite tyngre än han borde XD Mitt tips är att ni skaffar bomull om ni tänker försöka sy en Pointy Kitty själva!

Jag har mönstret som pdf fil förresten, så om ni vill ha det så ge mig er mail i en kommentar eller maila mig på [email protected] så skickar jag filen till er ^^

Jag vet att det finns en del saker jag hade kunnat göra bättre på Warui men han är det första jag syr på symaskinen jag lånar av en kompis och det första gosedjuret jag sytt sen jag var liten XD Så var snälla med kritiken O  3O <3

Kommentarer
Postat av: Carro

Hejsan! det var en söt katt du har sytt och cool. du är så duktig. mvh Caroline

2009-06-08 @ 13:34:28
Postat av: mammis

du är bra duktig du

puss puss



förresten, jag har glömt fastän du påminde mig... ska försöka fixa i morgon

2009-06-08 @ 22:08:24
URL: http://linjensan.blogg.se/
Postat av: Linda

Söt kissiiii Jenni!

2009-06-11 @ 08:17:30
URL: http://skimra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0