Vila i frid Michal Jacksson



Michal Jacksson, en av mina största idoler inom musikbranchen har nu avlidit...

Han var helt jävla suverän!

Han var den vackraste och sexigaste människan jag kände till när jag var yngre och i MÅNGA år hade jag en poster lika stor som min dörr av honom uppsatt just på min dörr och nu saknar jag den postern grymt mycket...



Hans röst var helt fenomenal och hans låtar helt fantastiska! Jag sörjer att jag aldrig har varit på någon av hans konserter och kunde jag spola tillbaka tiden så skulle jag ändra på detta fakta... T_T



Han var en enorm inspirationskälla för mig också när jag var yngre... Hans stil var så unik med allt från kläder till hans dans och sättet han sjöng på och som jag nämnde ovan så var han FÖRBANNAT het på alla sätt och vis!



Jag tror inte en skvätt på att han skulle ha antastat några barn eller något sånt heller! Han var en gud och månade om människor, både vuxna och barn och han kommer att bli saknad!



Love you now and forever Jacko!!! Rest in peace! <3




Kommentarer
Postat av: Linda

Fin tribute Jenni. Man ska hålla tyst minut till hans ära tycker jag. Blir tårögd. Har jobbat på en egen tribut till the king. Och jag håller med, jag tror att han var oskylldig.



Ang Oliver, jag vet! Visst är han duktig!

2009-06-26 @ 01:30:21
URL: http://skimra.blogg.se/
Postat av: Jennula

Jag kan inte heller tänka mig att han kan ha antastat några ungar - när nyheten nådde mig så tänkte jag enbart på vilken awesome artist han var, och det är det jag kommer komma ihåg honom som. Vila i frid Michael.

2009-06-26 @ 19:12:13
URL: http://jennula.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0