Seriemässan nalkas!




Ni som ännu inte har hört om det och som är intresserade av att se vad de opublicerade Svenskarna är kapabla till när det gäller serier bör komma till Kulturhuset i Stockholm helgen den 24:e-26:e April! Då är det SmallPressExpo Eller Fanzin mässan nämligen, då Svenska "amatörtecknare" (aka, opublicerade) säljer sina egentryckta alster!

Jag och min flickvän kommer att vara där också och om ni vill se lite smakprov från tidigare serier vi har gjort så scrolla ner några inlägg så får ni se lite bilder! Jag kommer om nån dag eller så lägga upp två sidor från den serie vi håller på att arbeta på just nu~ det är några sidor kvar att göra på den men snart är vi klara för tryck!

Vänta med spänning allihopa!



Luna over and out~

Kommentarer
Postat av: linjensan

duktig Jenni som gör som mamma säger... Puss och kram!

2009-04-08 @ 22:32:18
URL: http://linjensan.blogg.se/
Postat av: Anonym

stööööön, så blev det så igen!!! Gjorde en kommentar, gick in en stund senare och så stod det 0 kommentarer så jag trodde att jag inte hade sparat så jag gjorde om det och så ligger det helt plötsligt två där!!! Ja, ja... Puss och kram igen!

2009-04-08 @ 22:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0