Porträtt på min lillesyrra!



Jag ritade det här porträttet på min lillesyrra på Roslagsbanan ikväll (tåget som går mellan Stockholm och Åkersberga där jag bor) och med tanke på att hon hoppade runt som en galning (hon trodde att jag bara ploj-ritade av henne) och att jag bara arbetade på bilden i 15-20 minuter plus att jag huvudsakligen tecknar manga så är jag riiiiktigt nöjd!
Vive la stompf! De som inte har använt stompf bör testa!

Ska rita ett mer ordentligt och välarbetat porträtt på henne någon gång (när hon sitter stilla XD) så ska ni få se hur det blir då ^^ Men det var skitkul att rita av henne i alla fall! Med tanke på att jag, som jag nämnde ovan, mest tecknar manga så är det alltid uppfriskande att rita ett mer naturtroget porträtt ibland ^^

Kommentarer
Postat av: Linda (storasyster)

WOW lillasyster, vad du är talangfull! Nu får du rita mig näst!

2009-03-29 @ 22:39:24
URL: http://skimra.blogg.se/
Postat av: Gunilla

Hej där!

Tack för inlägget i min gb på bloggen!

Snyggt du ritar. Jag kan inte rita alls, jo rita KAN alla, men rita porträtt, det är en annan sak.

Duktig du är iaf.

Tass/

/Gunilla

2009-03-30 @ 16:56:17
URL: http://gunillaskatter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0