Klöst av kärring på T-centralen! 楽しい日本語の授業!

Idag på min håltimme åkte jag in till stan tillsammans med min klasskompis och vi klev av på T-centralen.
Vi gick där och pratade i godan ro om allt möjligt och det är ganska fritt framför och runt omkring oss och plötsligt hör jag "Aj aj aj aj aj" och sen stöter en kärring på typ... 70 bast in i mig och KLÖSER mig på armen!!! Hon gick seriöst med fingrarna och sina LÅNGA långa naglar utspärrade och jag blev klöst så att jag blödde! OwO;;; Inte så mycket som tur var men AJ! Det var inte trevligt! >  3<;;;

Jag och min klasskompis drog till toaletterna där jag fick ett uppblött papper av toalettvakten (för han ville inte släppa in mig så att jag fick skölja av armen) och kunde rädda min arm från alla baciller och snusk kärringen kunde ha under naglarna!
Heh... Jag skulle ha tagit med mig handspriten som Frida gett mig för att skydda mig från svininfluensan (hon är så nojjig men söt X3).

Skolan har gått bra idag för övrigt! Konversationslektionen flöt förvånandsvärt smidigt förbi! Kändes riktigt bra! 83 Och gramatik läraren var bra kul idag XD Skolan höll på att testa brandlarmet och hon sa att om larmet tjöt på riktigt så var nya regler att man inte skulle rusa ut för man kunde bli förgiftad av brandröken i trapphuset, utan vi skulle sitta kvar och vänta på brandkåren... Förvisso så ÄR brandrök VÄLDIGT farligt men jag menar....... Ska man bara sitta i lektionssalen och dricka typ, thé och brinna inne medan man väntar på brandkåren? O   3O;;
Min klasskompis (som jag var på stan med) sa att det fanns ju ingen brandstege vid skolan så man kunde inte ta sig ut via fönstren, varpå läraren kläckte ur sig med ett käckt flin, "Man kan ju låta några hoppa före så att det blir lite mjukare för oss andra!" och sen garvade hela klassrummet XD

Heheheh... 日本語はとてもむずかしいけど、本当に楽しいだよ!
Och för er som vill ha översättning och romanjiserad version av Japanskan där så; Nihongo wa totemo muzukashii kedo, hontou ni tanoshii da yo! /Japanska är ganska svårt men väldigt roligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0