Kinky vampyrlord, drake och en Yoker

Jag har ritat igen!!! 8D Det var på tiden att jag uppdaterade här, har inte gjort det på ett tag nu >>;; Så det var VERKLIGEN på tiden! ^ 3^


Det här är min vampyrlord Vagroth som jag klädde i lite halv kinky kläder X3 Ritade den här bilden som en försenad födelsedagspresent åt en kompis ^^


Ritade Marbenia  här under Eurovision igår~~ Blev inspirerad till att rita den här karaktären efter att ha sett Turkiets bidrag. Marbenia har ju nämligen en "kjol" som killen som dansade i Turkarnas låt hade X3 MARBENIA HOPPAR!!! 8D



Och så har vi lite Yoker som jag också ritade igår under Eurovision ^^

Säg vad ni tycker! <3

Kommentarer
Postat av: Linda

Fint Jenni. Min skiva. behöver den nu. PRONTO

2009-05-17 @ 22:13:25
URL: http://skimra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0