Början på Japanskan igen! <3

Och så har terminen satt igång äntligen! Eller tja... Äntligen och äntligen, jag har ju inte direkt fått vila ut från Japanskan pga omtenta och uppsamlingstentan förra veckan... MEN DET GÖR INGET!!! För jag har inte varit i SKOLAN på hela sommaren och jag har saknat skolan och mina kompisar där! <3

Elict, Janna, Pandette! Det var skitkul att träffa er igen! <3
Alex!!! Jag saknar dig där ;w; Men vi ses ju ofta ändå ^^ Hoppas att din utbildning går bra! <3


Idag kommer jag att åka iväg till pappa med min hårddisk så ska han hjälpa mig att rädda mina filer och imorrn kommer en lön från ett av mina jobb och det är nice! Jäkligt nice för den är större än jag hade väntat mig! 8D Hade glömt bort att jag jobbat så mycket i Juli X3 Alltid trevligt när det kan vara på det sättet <3 

Kyou kara, mou ichi dou gakkou ni ikimasu!!! <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0