Dator inte fixad, tentaresultat fortfarande okänt.

Jag fick skivorna från Dell idag som skulle kunna hjälpa mig att göra en reparation av Windows, så jag ringde till Dell och en kille guidade mig genom reparationen och när den höll på med sista laddningsfasen sa han att när det var klart skulle Windows starta upp så vi la på... Sekunderna senare stannade laddningen upp och Windows startade inte ALLS det o___O;
Så jag ringde upp Dells tekniska support igen och fick prata med en annan kille som sa att det inte funkade att göra en reparation trots allt och han föreslog att jag skulle skaffa en adaptor så att jag kunde koppla in min hårddisk till någon annans dator som ett vanligt USB. Som tur var kostar inte adaptorn så mycket men jag har inga pengar just nu för min chef har inte gett mig mina pengar än, trots att han lovat att de skulle ha kommit igår eller idag.... =_=

Sååå jag får otåligt vänta på mina pengar och under tiden fortsätta använda Fridas dator vilket ger mig krupp för jag hade ju tänkt sätta ihop min portfolio och behöver filer från min hårddisk T_T Som tur var så ska jag installera min scanner på hennes dator så att jag kan scanna tillsammans i alla fall ^^

Och nu!!! Trots att det var i måndags jag gjorde min uppsamlingstenta på Japanskan har jag fortfarande inte fått något svar på hur det gick!!! Inskrivningen är på måndag morgon och jag har ju INGEN lust att gå dit och skriva in mig och EFTERÅT få veta att jag inte klarat tentan och inte alls får gå! That would suck BIG MONKEY BALLS!!! O    3o;;;

Så... Håll tummarna på att min chef get mig mina pengar någon gång pronto så att jag kan fixa min dator, och att jag kommer in på min Japanska kurs!

Kommentarer
Postat av: anti aging serums

see here for the best remove wrinkles anywhere


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0