Välkommen till min konstblogg!

SÅ! Alla skaffar sig bloggar nu för tiden så jag tänkte att det skulle vara kul att skaffa mig min egen fabulösa blogg!

Jag kommer huvudsakligen låta det här vara en konstblogg för mina egna bilder och övriga konstverk men lite då och då kommer jag att pimpa ut andras konstverk också~ Request and you might get pimped! ;)

Jag har en LiveJournal för mer alldagliga inlägg (http://luna-jms.livejournal.com/) men jag kommer att skriva lite alldagliga saker här i den här bloggen ibland i alla fall~~

Nedan lägger jag upp lite bilder och foton på saker jag gjort ^^ Expect more to come SOON!!!



Jag ska inleda med att visa hela bilden som jag har som min header! Jag gjorde bilden till Halloween 2008 och originalet har texten "Happy Halloween 2008" nertill men jag tog bort den nu när jag skulle lägga upp den här ^^

Min Halloween bild 2008 ^^

Linearten till bilden gjorde jag under en föreläsning på min Japanskakurs och sen har jag färglagt i Photoshop.
Säg gärna vad ni tycker! <3
Full version går att se på http://luna-jms.deviantart.com/art/HAPPY-HALLOWEEN-2008-102229461


Om någon av er har lyssnat på "Splinter" (En rapp artist) och sett på hans bloggsida så kanske ni känner igen de här två bilderna som jag fick göra åt honom~




Bilderna är till hans skivomslag och då vi är goda vänner bad han mig att göra dem ^^
Linearten har jag gjort med hjälp av foton han gav mig men färgläggningen är helt och hållet på fri hand (tittade bara på fotografierna som referens)

Behöver jag säga att det var skitkul att göra de här bilderna?

Jag gjorde ringhållare åt mina systrar och min mor i julklapp i SuperSculpey modell lera~ De behöver målas men jag älskar dem~ <3 =^ 3^=




Ett tentakel lejon till storesyrran! För hon älskar lejon ^^




En glad älg åt min mor ^^




Och sist men inte mins min lillesyrras rollspelskaraktär ^^



De här bilden och många fler går att finna på mina gallerier online!

http://luna-jms.deviantart.com   
Här kan ni se många av mina gamla och nya bilder, allt barntillåtet~

http://yaoi.y-gallery.net/user/luna  
En sida för "yaoi" bilder (homo bilder). Gillar ni inte homo så titta inte in där!

http://furaffinity.net/user/lunajms   
En sida för "furries" men då jag inte är så bra på att rita sånt så finns det inte så många där...

Kommentarer
Postat av: Carro

Hej Jenni!

Gud vilka finA ringhållare du har gjort. Vilket fint arbete. du har verkligen talang!! mvh Carro

2009-05-28 @ 16:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0