Snape och fangirls ^w^

Fick äntligen klart en commission som legat och väntat på att bli klar ett tag nu~



Klicka på bilden för att se den större versionen ^^

Det är Snape från Harry Potter!!! 8D Och två fangirls X3 Lillith, tjejen till vänster beställde den här bilden av mig som present till Christine, tjejen till höger~ Den var skiiiitkul att jobba med! Speciellt Lillith och Snape X3
Jag vet att bakgrunden är lite smått tråkig men det är för att hon beställde bilden med en väldigt simpel bakgrund~ Däremot funderar jag ändå på att lägga in en bokhylla eller någonting i bakgrunden sen >> För väggen ser lite tom ut XD Vi får se hur jag gör~ Det var ett väldigt kul projekt i alla fall ^^

Ge gärna konstruktiv kritik! <3

Kommentarer
Postat av: Linda

söt bild syster, men håller med om att det borde vara någåot i bakgrunden!

2009-05-05 @ 11:43:12
URL: http://skimra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0